Lippu.fi:n poikkeukselliset palveluajat kevään aikana

Lippu.fi:n poikkeukselliset palveluajat kevään aikana

02.04.2020

Koronaviruksen aiheuttamasta poikkeustilanteesta huolimatta Lippu.fi pyrkii takaamaan toiminnan ja palveluiden saatavuuden. Lippupalautuksiin liittyen Lippu.fi palvelee kuluttajia puhelimessa, sähköpostissa ja sosiaalisessa mediassa. Lippu.fin CHAT on toistaiseksi suljettu.

Kuluttajapalvelu palvelee ma-pe klo 9-16 numerossa 0600 900 900 (2 €/alk.min + mpm/pvm) sekä sähköpostitse osoitteessa asiakaspalvelu@lippu.fi.

Lippu.fi TRIO palvelee ma-pe klo 12-17.

Siirrettyihin tapahtumiin jo ostetut liput käyvät sellaisenaan myös uuteena ajankohtana. Jos tapahtuma on peruttu tai uusi ajankohta ei sovi, tapahtumaliput on mahdollista palauttaa osoitteessa https://web.lippu.fi/palautus
Lippuja voi palauttaa 30.6. asti (ellei tapahtuman yhteydessä ole toisin ilmoitettu).

Lippu.fi lupaa, että palautukset saadaan tehtyä 60 päivän sisällä siitä, kun palautuspyyntö on jätetty.